Wat klanten ons vertelden tijdens de Summer Sailing Experience?

Dat ik enorm trots ben op onze droom die in 2017 begon en is uitgekomen schreef ik al eerder in deze blog. Eind vorig jaar besloten we daarom, samen met Cato Networks, met een aantal klanten ‘het ruime sop’ te kiezen.  We kregen zulke positieve reacties dat we op donderdag 15 september jl. opnieuw het IJsselmeer op gingen met het prachtige schip genaamd ‘De Vriendschap’.

Wat klanten ons vertelden
tijdens
de Summer Sailing Experience?

klanten ons vertelden

Groei bereiken kan immers alleen door het vertrouwen en het commitment van onze klanten. Daar wilden we graag eens gezamenlijk bij stil staan. Tijdens het hijsen van de zeilen en een waanzinnig snelle tocht met een powerboat zijn ongetwijfeld nieuwe vriendschappen ontstaan.

We stelden als team een belangrijke vraag tijdens deze dag, namelijk: Wat waarderen jullie in de samenwerking met ons? Nog trotser ben ik op de antwoorden die we kregen. Drie quotes van hen mochten we met u delen en dat doe ik met plezier:

“We zijn heel blij met IPknowledge en de eenvoudige overstap.
Het is makkelijk voor ons en we hebben minder zorgen als IT afdeling.
Ze denken met ons mee,
staan altijd voor ons klaar en we kunnen echt op hen bouwen” 

Maaike Vergouw, Information Systems Manager Yakult Europe B.V.

“Als je hulp nodig hebt,
waar je zelf niet verder komt,
dan zijn ze er voor je.
Altijd”

Markus Malina – IT Manager Zaan Primair

“Ik ben heel erg blij met de beschikbaarheid van onze netwerken,
met de veiligheid en dat ik nu ook voor het eerst echt kan aantonen dat we veilig zijn.
‘Rest assured’ is wat mij beloofd werd, maar ik wilde het eerst zien en dan pas geloven.
Ze hebben hun woord gehouden…”

Arne van Vuuren – Head of IT Operations BrandLoyalty

Het is een bevestiging dat onze kernwaarden niet alleen opgeschreven zijn, maar ook echt betekenis hebben gekregen in de loop van de jaren: Here to help, Be proactive, Keep promises.

Recent is ook een bekende luchtvaartmaatschappij klant bij ons geworden. En dat zette mij aan het denken…Zullen we hen volgende keer ook op de boot uitnodigen of is het beter om ergens naartoe te vliegen? Wie weet waar de toekomst ons samen naartoe brengt…

Bent u er de volgende keer ook als klant bij?
Bert-Jan Kamp – CTO IPknowledge

 

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://nativewptheme.net/thirty_seventh/wp-content/uploads/2017/04/bg-slider.png);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}