Zullen we het “Netwerk as a Service 2.021” noemen?

Zullen we het “Netwerk as a Service 2.021” noemen?

Onze Network-as-a-Service propositie groeit, met prachtige klanten zoals Bugaboo. Om ervoor te zorgen dat we onze klanten, nu en in de toekomst, de juiste servicegarantie en ondersteuning kunnen blijven geven hebben we recent een zwaargewicht uit de telecom industrie aangetrokken; Aleksander Surkov. Wat gaat deze versterking voor onze klanten betekenen?

Even voorstellen

Aleksander Surkov heeft meer dan 20 jaar ervaring in de implementatie en exploitatie van internationale netwerken en connectiviteit. Naast andere IT gerelateerde functies was hij Chief Technology Officer van een grote telecommunicatie-operator. Hij heeft leiding gegeven aan meer dan 100 Fte’s en veel kennis van grootschalige netwerkoperaties binnen zowel profit als non-profit organisaties. Zijn interesse in techniek begon al vroeg; in 1996 behaalde hij zijn “Master of Engineering, Telecommunications” aan de Tasjkent University of Information Technologies in Oezbekistan.

Servicegarantie en de beste ondersteuning

Met zijn internationale ervaring weet Aleksander precies wat klanten van hun netwerkprovider verwachten en hoe ze de vereiste serviceniveaus kunnen verkrijgen en orkestreren bij de veelheid aan onderliggende leveranciers en providers. Omdat IPknowledge Network as-a-Service levert, all-in tegen vaste maandelijkse kosten, is hij actief betrokken bij diverse internationale netwerkimplementaties. Als onafhankelijke partij nemen wij die zorg nu nog vollediger uit handen van onze klanten.

Een garantie voor optimale service en ondersteuning

Aleksander zorgt ervoor dat wereldwijde netwerken proactief gemonitord worden en is ook verantwoordelijk voor het ticketingsysteem, het professioneel afhandelen van alle service aanvragen. “De klant wil gewoon geholpen worden en weet in de meeste gevallen niet hoe een netwerkprobleem opgelost moet worden, omdat het complexe materie is. Het gaat om gewoon door kunnen werken en geen zorgen meer hebben”, legt hij uit.

Het garanderen van continue veilige digitale prestaties gebeurt 24/7 door het IPknowledge Digital Performance Center (DPC) in Amsterdam. Daar worden kritieke WAN en SD-WAN servicecomponenten met een groot team dag en nacht gemonitord om een superieure digitale performance te waarborgen. Als eindverantwoordelijke voor Service Assurance en Support houdt Aleksander samen met dit team continue de veiligheid, kwaliteit en snelheid van globale netwerken in de gaten.

Kennis maken met ons hele team?

Onderaan deze pagina vindt u ons allemaal terug. Verbindingen stellen we altijd op prijs, niet alleen omdat het ons vak is…

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://nativewptheme.net/thirty_seventh/wp-content/uploads/2017/04/bg-slider.png);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}